Wstrzymane badania

W kwietniu 2004 roku do firmy HDLab trafił dysk twardy z komputera sterującego pracą mikroskopu należącego do jednej z wrocławskich wyższych uczelni. Na dysku zapisane były dane kalibracyjne niezbędne do poprawnego działania całego urządzenia. Ponowne uruchomienie mikroskopu wiązało się z kosztowną wizytą serwisu urządzenia, przewyższającą kilkukrotnie orientacyjny koszt odzyskiwania danych, uzyskany podczas rozmowy z naszym konsultantem. Podjęto zatem decyzję o odzyskiwaniu danych. W laboratorium HDLab okazało się, że dysk ma uszkodzone głowice odczytująco-zapisujące. Wydawało się, że nie będzie to przypadek skomplikowany, niestety dysk, ze względu na swój wiek - okazał się rzadko spotykanym modelem. Na szczęście dzięki programowi "Zamień dysk" udało się szybko zlokalizować potrzebny nośnik. W przeciągu 4 dni odzyskiwanie danych zakończyło się pełnym sukcesem i urządzenie mogło ponownie brać udział w badaniach naukowych.

wstrzymane badania studium przypadku
HDLab HDLab Facebook